Platetoppen viser feilkoden E9

Løsning

Problem:

  • Koketoppen viser feilkoden E9

Gjelder:

  • integrert elektrisk koketopp
  • frittstående komfyr
  • integrert induksjonstopp

Løsning:

1. Koble apparatet fra strømforsyningen i minst 30 sekunder. Koble den til på nytt og slå den på

Merk: For å starte apparatet på nytt, er det nødvendig å slå det av fra nettforbindelsen og vente 30 sekunder før du slår det på igjen.

For innebygde apparater, på grunn av umuligheten av å koble dem fra det elektriske nettet, må apparatet kobles fra gjennom RCD-bryteren.

2. Kontakt et autorisert servicesenter

Hvis rådene over ikke løser problemet, anbefaler vi besøk av en servicetekniker.

Noter den rapporterte feilkoden, og oppgi den når du kontakter en servicetekniker. Dette vil ikke løse problemet ditt, men det vil hjelpe teknikeren å identifisere årsaken til problemet.

Var denne artikkelen nyttig?

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre zanussi teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Bestill service

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.

Til nettbutikk