Robot støvsuger Purei9 kan ikke koble til wifi

Utgave

  • PureI9 kan ikke koble til / koble til eller koble til wifi for roboten
  • Hvordan kobler jeg robotstøvsugeren min til Purei9-appen på telefonen, Ipad eller nettbrett til appen
  • PureI9 kan ikke koble til eller koble til wifi til robotstøvsuger
  • Wifi-oppsett robotstøvsuger / støvsuger
  • Jeg kan ikke koble støvsugeren / robotstøvsugeren til appen

Gjelder for

  • Robots støvsuger Electrolux

Løsning

  1. Last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i App Store eller Google Play, og logg deg på appen
    Legg til robotstøvsugeren din ved å følge instruksjonene i appen.





Last ned i App Store her

Last ned i Google Play her

  1. Hvis du har brukt Purei9-appen før
    Purei9-appen er avviklet, og robotstøvsugeren din kan nå brukes i den nye Electrolux Wellbeing-appen i stedet
    Last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i App Store eller Google Play, og logg deg på appen. Hvis du ikke ser robotstøvsugeren din i appen, kan du legge den til i appen. Nå som du kan bruke l-robotstøvsugeren din i den nye appen, kan du slette den gamle Purei9-appen







Last ned i App Store her

Last ned i Google Play her

  1. Hvis wifi-symbolet (8) på robotens skjerm blinker, er ikke roboten koblet til nettverket.

  2. Når symbolet blinker, betyr det at det prøver å koble til. Hvis det ikke lykkes, kan følgende prøves.
  1. Kontroller at hjemmenettverket er konfigurert som WPA 2 og sikret med en kode. Dette er nødvendig for at roboten skal kunne koble seg til nettverket.
  2. Tilbakestill roboten ved å ta ut kontakten på ett batteri, og vent i 1 minutt før du monterer den igjen.
  1. Tilbakestill nettverket ved å koble fra strømmen til den trådløse ruteren og vente i 1 minutt før du slår den på igjen.
    Etter at strømmen er slått av, bør du vente i 3-5 minutter før du prøver å koble roboten til nettverket igjen. Kontroller at telefonen som appen er installert på, er koblet til det samme Wifi-nettverket.

  2. For å utelukke at problemet skyldes routerens spesifikasjoner / innstillinger, kan du muligens. test om det er mulig å koble den til wifi i et annet nettverk.
    Roboten vil kunne støvsuge og navigere rundt i rommet uten å være koblet til wifi, men det er ikke mulig å bruke tidsinnstillinger, og den vil ikke kunne laste ned de siste oppdateringene til programvaren som styrer roboten.
    Slett Purei9-appen din og last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i stedet, og prøv igjen
  1. kontakt kundeservice
    Hvis ovennevnte ikke løser problemet, anbefaler vi at du kontakter kundeservice.

Var denne artikkelen nyttig?