Tørketrommelen viser synlige tegn på skade

Løsning

Oppdage skade mens du pakker ut produktet:

  • Kontakt forhandleren umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet under levering. Du finner forhandlerens telefonnummer på fakturaen eller leveringsnotatet.

Ikke forsøk å koble til eller bruke produktet.

Oppdage skade etter montering eller første gangs bruk:

  • Kontakt forhandleren umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet etter montering eller bruk.

Serviceforespørsel:

  • Kontakt et godkjent serviceverksted.
  • Nye deler/komponenter er tilgjengelige i nettbutikken vår.

Var denne artikkelen nyttig?

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre zanussi teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Bestill service

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.

Til nettbutikk